folders met de promoties en kortingen

Al gestemd
Gestemd


SPAR
Abonneer u en ontvang de nieuwste flyers, advertenties en promoties!

SPAR - De laatste folders met de promoties en kortingen


SPAR

Geldig 1 dag

Geldig 21 mei til 31 mei

U bent op de juiste plaats om de nieuwste folders van SPAR te bekijken. Bekijk de nieuwste folders van SPAR hieronder, geldig vanaf 21 mei tot 31 mei. Bekijk de meningen van andere gebruikers, deel jouw mening en lees meer over producten in de folders. U kunt ook meerdere folders uit verschillende winkels bekijken teneinde die te kunnen vergelijken. Ga door de laatste nieuwe folders en exclusieve promoties van de verschillende winkels en vergeet niet jou in te schrijven in onze wekelijkse nieuwsbrief. Zo ontvangt u alle updates en acties ook per email zodat u die zeker niet mist!

Open de folder



SPAR

Geldig 3 dagen

Geldig 21 mei til 02 juni

U bent op de juiste plaats om de nieuwste folders van SPAR te bekijken. Bekijk de nieuwste folders van SPAR hieronder, geldig vanaf 21 mei tot 02 juni. Bekijk de meningen van andere gebruikers, deel jouw mening en lees meer over producten in de folders. U kunt ook meerdere folders uit verschillende winkels bekijken teneinde die te kunnen vergelijken. Ga door de laatste nieuwe folders en exclusieve promoties van de verschillende winkels en vergeet niet jou in te schrijven in onze wekelijkse nieuwsbrief. Zo ontvangt u alle updates en acties ook per email zodat u die zeker niet mist!

Open de folder




Schrijf een notitie *

Bekijk onze SPAR folder en ontdek aanbiedingen op onze website. De folder van SPAR is doorgaans 7 dagen geldig, bijvoorbeeld van donderdag tot woensdag . Alle folders van SPAR zijn online terug te vinden, ten minste een week op voorhand.  

Spar hanteert een multi-format detailhandel strategie, waardoor SPAR Partners, om hun detailhandel propositie aan te passen aan de specifieke behoeften van de klant in de verschillende markten te voldoen. De SPAR (origineel format), SPAR Express (local), EUROSPAR (supermarkt) en INTERSPAR (hypermarkt) formaten worden voortdurend gemoderniseerd en aangepast om aan de best mogelijke shopping ervaring voor SPAR klanten over de hele wereld te garanderen. Gewenste promotie niet gevonden? Bekijk eens onze Carrefour Market folder

Sports sponsoring. Sport sponsoring maakt deel uit van het engagement van SPAR om het stimuleren van een actieve, gezonde levensstijl. Wereldwijde bewustwording van de SPAR brand wordt bereikt door middel van digitale en gedrukte dekking van sportssponsoring. Als voedingsdistributeur, draagt SPAR bij aan de gemeenschappen waarin ze actief zijn op veel verschillende manieren. Maatschappelijke betrokkenheid is een kernwaarde van hun merk, te beginnen in 1932 als zelfstandige winkeliers en groothandels. Via het verstrekken van werkgelegenheid, door middel van het ondersteunen van mensen in nood door vrijwilligerswerk of het genereren van fondsen voor goede doelen, SPAR voegt waarde toe aan de lokale gemeenschappen.

Spar, geschreven SPAR, is een Nederlandse multinationale winkelketen en franchise merk met ongeveer 12.500 winkels in 35 landen wereldwijd. Het werd in 1932 opgericht door Adriaan van Well. Via haar aangesloten organisaties opereert SPAR in de meeste Europese landen, delen van Afrika, Azië en Oceanië. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam, en was geopend in 1953 om de controle en de organisatie in heel Europa en andere continenten verder te ontwikkelen. De meeste Spar winkels zijn in Europa, maar ze kunnen ook worden gevonden in een aantal landen buiten Europa, zoals Oman, Nigeria, Zuid-Afrika, Botswana, Namibië, Zimbabwe, Zambia, Swaziland, Australië, Mauritius, China, India, Japan, Vanuatu, Groenland en Angola. Oorspronkelijk was de naam DE SPAR, een acroniem van de Nederlandse zin "Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig". De afkorting werd gekozen om te resoneren met het werkwoord "spar" of "spaar", dat heeft dezelfde betekenis in Nederlands, Duits, Scandinavisch en sommige dialecten van Sloveens. De Spar is toevallig ook een Nederlands woord voor "De Sparren", vandaar het SPAR logo. Omdat de organisatie uitgebreid in Europa, werd de naam afgekort door het droppen van het voorvoegsel "DE". Er zijn een aantal internationale naamgeving varianten: In Italië is de naam nog Despar, hoewel in overeenstemming met de internationale branding, het gedeelte "Spar" van het logo wordt gemarkeerd en de grotere winkels zijn nog steeds genoemd Eurospar en Interspar.In Oostenrijk is Despar Spar's Italiaans eten huismerk. In Japan opereren sommige winkels onder de naam Hotspar, hoewel de winkel logo kleuring onveranderd blijft.


Soortgelijke folders